משרדים להשכרה

בכל יום מתבצעות עסקאות של השכרת משרדים ברחבי הארץ בחלקם מדובר על אנשים עם ניסיון שעברו את התהליך בעבר וחלקם עושים זאת בפעם הראשונה. בעסקאות אלו ישנם שני צדדים המשכירים והשוכרים. כמשכירים של הנכס ודאי חשוב לכם למצוא שוכר אשר ישלם בזמן וישמור על תחזוקה נאותה. כשוכרים של הנכס חשוב לכם לבחור מקום בגודל ועלות המתאימים לתקציבכם ושיספק תחזוקה, שירות הגון, מקצועי ומלא.

חשוב לדעת

כאשר אתם נכנסים לתהליך להשכרת משרדים חשוב שתשימו לב לקריטריונים הבאים:
בחירת מיקום אופציונלי ונגיש לעובדים ולקוחות.
חניה נוחה לעובדים וללקוחות.
פילוח מספר העובדים והתאמת גודל הנכס.
הגדרת אופי העבודה – ישנם תחומים שבהם סביבת עבודה ב-open space עשויה להתאים ואף לתרום וישנם תחומים שצריכים את הפרטיות והשקט מסביב.
תנאים ותחזוקה נאותה מצד המשכיר. זכרו שאתם מגיעים מדי בוקר ומעבירים את רוב שעות היום שלכם בעבודה, סביבה נקיה ושירות תחזוקה יעיל בכל הקשור לאחריות המשכיר.

ניתן לפנות אלינו בכל עת לקבלת ייעוץ אישי לבחירת המשרד החדש שלכם.